Tuesday, January 10, 2017

Jsme v Melbourne ....


V neděli v poledne jsme přistáli v Melbourne. Pasovou kontrolou jsme prošli nezvykle rychle, když místní policistka při kontrole zjistila důvod naší cesty. Zpětně jsem si zkontroloval pas až na hotelu a zjistil jsem, že tam nemám ani razítko vstupu do Austrálie. Doufám, že nedopadnu jako tenkrát při odletu ze Sharm El Sheikhu, kde mě odvedli do jiné místnosti kvůli chybějícímu razítku. 

Z letiště jsme jeli rovnou do areálu Melbourne parku, kde jsme si nechali udělat hned akreditace, abychom se s nimi nemuseli zdržovat následující dny. Na hotelu nás stejně dříve než ve dvě neubytovali, tak bylo lepší udělat administrativu nejdříve. 

Opět se areál vylepšil oproti loňsku, ale jednu nevýhodu to má, že některé místnosti jsou jinde než nebyly v loňském roce. Přestěhoval se player´s lounge, kde hráči odpočívají. Tam jsme potkali některé hráče, kteří se připravují na kvalifikaci.

V restauraci nám ještě gratulovala Yanina Wickmayer, což pro mě bylo překvapení, jindy ani nezvedla hlavu, když kolem nás procházela. Odpoledne jsme už byli na hotelu. Let byl dlouhý a trval devět hodin. Následující dva dny máme volno.

V pondělí jsme zašli odpoledne do Zoo, ale pro mě to bylo zklamaní. Za dvě tři hoďky jsme to měli obešlé a od každého zvířecího druhu měli jednoho vystaveného. Čekali jsme to větší na zoo v Austrálii.  Druhý den jsme chvíli smočili nohy v oceánu. S časovým posunem stejně stáváme až kolem poledne. Pro nás je plus tři hodiny dopředu oproti Číně.


No comments: