Thursday, October 6, 2016

Dva dny volna v Beijingu - China Open WTA


Ve středu holky Krunič-Siniaková nastoupily naposledy na turnaji China Open ke čtyřhře proti prvním nasazeným hráčkám Mladenovič-Garcia. Zápas se nakonec rozhodl v supertiebreaku 7-10. Bylo to o kousek a holky mohly i vyhrát. 

Ve středu proběhla zpráva, že Sharapova bude moci hrát od příštího 26. dubna a trest za doping ji byl zkrácený na patnáct měsíců. Snad tolik naštvaných hráček za celý den jsem nikdy nepotkal. Dá se říci, že nikdo nechápe (vlastně chápe), že ji byl trest zkrácen a kdo je mocnější jestli ITF nebo mezinárodní antidopingová agentura WADA. Další překvapení určitě přijde příští rok, protože každá hráčka může dostat jen omezený počet volných karet na WTA turnaje a myslím, že tím naštvou hodně ostatní, jestli Sharapová bude mít neomezený počet karet. 

Ve čtvrtek jsem měli volno a po náročných čtyřech týdnech vyšly dva dny volna. Konečně! Ráno jsme vyjeli na Čínskou zeď. Vyjíždělo se v šest ráno a cesta trvala hodinu a půl. Turnaj to měl zorganizované a ráno jsme jen nastoupili do autobusu. Bohužel k většímu zážitku chybělo lepší počasí, déšť a mlha omezoval viditelnost. Za hodinu jsem prošel páté věže ke třinácté a pak už jsem se musel vrátit.

Odpoledne jsme vyrazili na centra Pekingu do Zakázaného města, ale před bránami jsme zjistili, že ač mají mít pokladny otevřeno do čtyř, tak lístky vyprodaly a zavřeli je. Trochu jsme prošli okolo hradeb a aspoň jsem zašli na náměstí Nebeského klidu. Pár fotek s velkým Maem a zpátky na hotel. Jedné vědci jsem si všiml za celou dobu v Číně. Na každém pokoji na hotelu, jsme měli plynové masky. 

V pátek se přesouváme na jih do Hongkongu, kde Kateřina Siniaková pokračuje na dalším turnaji WTA International.  




No comments: